dinsdag 12 april 2011

Muurschildering

Het is nu alweer een tijdje geleden, maar Maaike en Stefan wilden graag een boom als kapstok in de hal. Ze hadden mij gevraagd of ik de boom op de muur wilde schilderen! Eerst moesten we op zoek naar een "voorbeeldboom". Uiteindelijk had Stefan er een gevonden. Die heb ik eerst in het klein op canvas gezet tijdens de schilderles. En toen uiteindelijk ook op de grote muur. Het was wel spannend, want ik had geen idee hoeveel verf ik nodig zou hebben, of de muur niet teveel verf zou opzuigen en of ik uberhaupt wel een beetje met kleuren kon mengen. Maar uiteindelijk ging het hardstikke goed! Zie hier het resultaat. Maaike en Stefan hebben er nog een vernislaag overheen gezet en haakjes aangemaakt.






1 opmerking:

  1. wel over horen vertellen maar nog niet gezien........prachtig geworden en zo leuk met die jasjes eraan
    Die Maaike en Stefan hebben een pracht van een kapstok!!

    BeantwoordenVerwijderen