zondag 16 december 2012

Okergele sjaal voor Laura


Als je veel in de trein zit, kun je lekker haken of breien (soms krijg je wat vreemde blikken). Toevallig wilde Laura graag een okergele sjaal en had ik daar tijd voor, dus dat was handig geregeld! Ik vond dit patroon voor een dubbele col en achteraf bleek het echt heel makkelijk. Alleen maar stokjes in een grote cirkel haken, maar door de mooie wol ziet het er echt leuk uit (al zeg ik het zelf).




Als iemand anders nog een verzoeknummertje heeft, dan sta ik daar voor open :)
groetjes,
Petra


3 opmerkingen:

  1. Leuke col. In het patroon staat haaknld P. Welke dikte is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op internet vind ik dat "P" een amerikaanse term is en dat dit gelijk staat aan 15 mm in Nederland. Maar ik heb dit met een haaknaald 10/12 gedaan.

    groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik begrijp het Engelse patroon niet helemaal... is het een stokje in elke tweede steek?

    BeantwoordenVerwijderen