woensdag 2 juli 2014

Wedding Gift

Altijd lastig om te bedenken wat je als cadeau bij een bruiloft kunt geven. Maar voor dit stel was het minder moeilijk. Zij hebben samen al veel van de wereld gezien en zijn op een bijzondere plek getrouwd. Het is niet helemaal mijn eigen idee, maar ik kan het originele voorbeeld niet meer terugvinden. Met een oude atlas heb ik een schilderij gemaakt van de plekken waar ze elkaar ontmoet hebben, verloofd en getrouwd zijn. In het begin van het jaar had ik een atlas uit 1956 bij de kringloop gekocht, omdat ik de kleuren van de oude kaarten en het papier zo mooi vond. Die kon ik nu perfect hiervoor gebruiken! Met rood garen heb ik nog een symbool op iedere kaart geborduurd om er iets meer detail aan te geven.


groetjes,
Petra



Geen opmerkingen:

Een reactie posten